Page 3 of 29 FirstFirst 123456789101112131415161728 ... LastLast
Results 61 to 90 of 857

Thread: Austrian GP 2017 - Race

  1. #61
    Join Date
    Jul 2014
    Location
    Ferrari World
    Posts
    1,124
    keeping my finger's cross.
    Forza Ferrari


  2. #62
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Belgrade, Serbia
    Posts
    8,953
    Kimi

  3. #63
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    UK
    Posts
    1,160
    Terrible kimi.
    FORZA FERRARI!!!

    www.goonersweb.co.uk - Victoria Concordia Crescit

  4. #64
    Join Date
    Jul 2014
    Location
    Ferrari World
    Posts
    1,124
    poor start again from Seb.
    Forza Ferrari


  5. #65
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Scotland
    Posts
    27,547
    hahaha Max
    Forza Ferrari

  6. #66
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    S.A
    Posts
    3,009
    seb is so slow compared to bottas

  7. #67
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    S.A
    Posts
    3,009
    Max out again

  8. #68
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Scotland
    Posts
    27,547
    Quote Originally Posted by mwk360 View Post
    seb is so slow compared to bottas
    Seb FL

    LOL
    Forza Ferrari

  9. #69
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    UK
    Posts
    1,160
    Bigly lolz.
    FORZA FERRARI!!!

    www.goonersweb.co.uk - Victoria Concordia Crescit

  10. #70
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    N. Delhi/Helsinki
    Posts
    3,826
    Unable to watch, can someone pls mention the current order
    “I prefer to beat them on Sunday” -Fernando Alonso, Press Conference Korean GP 2010

    "Giornata fantastica !!"- Andrea Stella, European GP 2012


  11. #71
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Scotland
    Posts
    27,547
    Seb saying Bottas jumped the start
    Forza Ferrari

  12. #72
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Argentina
    Posts
    804
    i kinda see bottas jump started

  13. #73
    Join Date
    May 2009
    Location
    Kitchener, CANADA
    Posts
    5,063
    what a slow start by both drivers....and kimi was EVEN on the CLEAN side
    ...the new SF70H looks amazing. Let's hope it's gonna be as FAST as it looks.


  14. #74
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Belgrade, Serbia
    Posts
    8,953
    Don't you guys thing VB jumped the start?

  15. #75
    Join Date
    Feb 2013
    Location
    Istanbul/Turkey
    Posts
    1,688
    Seb thinks Bottas jumped the start.


    Disappointing; 2009 to 2016...

  16. #76
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    S.A
    Posts
    3,009
    come on kimi!! yeah

  17. #77
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Argentina
    Posts
    804
    hmm nah he was just faster it seems

  18. #78
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    S.A
    Posts
    3,009
    sebs start looked poor i dont think bottas jump start

  19. #79
    Join Date
    May 2009
    Location
    Kitchener, CANADA
    Posts
    5,063
    Quote Originally Posted by Greig View Post
    Seb saying Bottas jumped the start
    it looked like he moved....slow replay did NOT show that Bottas jump started it
    ...the new SF70H looks amazing. Let's hope it's gonna be as FAST as it looks.


  20. #80
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Belgrade, Serbia
    Posts
    8,953
    On the replay I am not sure... Maybe je got it just when the light went off

  21. #81
    Join Date
    May 2009
    Location
    Kitchener, CANADA
    Posts
    5,063
    Quote Originally Posted by mwk360 View Post
    sebs start looked poor i dont think bottas jump start
    ^this
    ...the new SF70H looks amazing. Let's hope it's gonna be as FAST as it looks.


  22. #82
    Join Date
    Jul 2014
    Location
    Ferrari World
    Posts
    1,124
    they should replay the startup.
    Forza Ferrari


  23. #83
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    UK
    Posts
    1,160
    I don't think bottas jumped the start.
    FORZA FERRARI!!!

    www.goonersweb.co.uk - Victoria Concordia Crescit

  24. #84
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    S.A
    Posts
    3,009
    Perez hold position please

  25. #85
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    India
    Posts
    2,767
    Bottas did jump start

  26. #86
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Scotland
    Posts
    27,547
    Jump start under investigation
    Forza Ferrari

  27. #87
    Join Date
    Oct 2016
    Location
    Corpus Christi Tx
    Posts
    1,922
    Idiot Kvyat

  28. #88
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Bulgaria
    Posts
    1,908
    Quote Originally Posted by KurtC View Post
    i kinda see bottas jump started
    Confirmed

  29. #89
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    India
    Posts
    2,767
    Bottas under investigation

  30. #90
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    S.A
    Posts
    3,009
    Bottas FL

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •