Page 9 of 13 FirstFirst 12345678910111213 LastLast
Results 241 to 270 of 364

Thread: 2018 USA GP: Practices and Qualifying

  1. #241
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    S.A
    Posts
    8,951
    Quote Originally Posted by nani_s23 View Post
    As vettel will serve penalty, he should do q2 quali on SS or S. Atleast try diff strategy n come back in the end.
    But to me all the session long, he’s been doing only US runs... huhhh pit strategy team
    this good idea
    hockenheim 2018 / China 2018 : Never forget how quick Ferrari can lose it all, be humble.
    Positivity doesn't win you championships, whining about people being negative makes you blind!
    lol ignore the bitter old cows ;-)

  2. #242
    Join Date
    May 2009
    Location
    Kitchener, CANADA
    Posts
    6,799
    Quote Originally Posted by mwk360 View Post
    hopefully mercs full beans go POP
    i like your thinking.....POP, POP, POP, BANG.....from their crappy Merc engine....from your mouth to GOD'S ears
    ...the new SF71H looks amazing. Let's hope it's gonna be as FAST as it looks.


  3. #243
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    S.A
    Posts
    8,951
    could kimi get pole here? is it within his grasp? this could be his last race to win with ferrari seeing that he has pace here
    hockenheim 2018 / China 2018 : Never forget how quick Ferrari can lose it all, be humble.
    Positivity doesn't win you championships, whining about people being negative makes you blind!
    lol ignore the bitter old cows ;-)

  4. #244
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    S.A
    Posts
    8,951
    Quote Originally Posted by FerrariF60 View Post
    i like your thinking.....POP, POP, POP, BANG.....from their crappy Merc engine....from your mouth to GOD'S ears
    it rarely happens but when it does, its a good time for sure
    hockenheim 2018 / China 2018 : Never forget how quick Ferrari can lose it all, be humble.
    Positivity doesn't win you championships, whining about people being negative makes you blind!
    lol ignore the bitter old cows ;-)

  5. #245
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    India
    Posts
    5,719
    Looking at mercs SS & US pace ... they might try SS in q2.

  6. #246
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    S.A
    Posts
    8,951
    ferrari kings of FP3
    hockenheim 2018 / China 2018 : Never forget how quick Ferrari can lose it all, be humble.
    Positivity doesn't win you championships, whining about people being negative makes you blind!
    lol ignore the bitter old cows ;-)

  7. #247
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    India
    Posts
    5,719
    Quote Originally Posted by mwk360 View Post
    could kimi get pole here? is it within his grasp? this could be his last race to win with ferrari seeing that he has pace here
    Car seems to be back on track...!! Just like 1st half. Don’t know wt happ these last 4-5races.

  8. #248
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    S.A
    Posts
    8,951
    leclerc nice job Peee 7
    hockenheim 2018 / China 2018 : Never forget how quick Ferrari can lose it all, be humble.
    Positivity doesn't win you championships, whining about people being negative makes you blind!
    lol ignore the bitter old cows ;-)

  9. #249
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    S.A
    Posts
    8,951
    Quote Originally Posted by nani_s23 View Post
    Car seems to be back on track...!! Just like 1st half. Don’t know wt happ these last 4-5races.
    told you we can only use secret boost 3 times per engine , spa, monza, usa
    hockenheim 2018 / China 2018 : Never forget how quick Ferrari can lose it all, be humble.
    Positivity doesn't win you championships, whining about people being negative makes you blind!
    lol ignore the bitter old cows ;-)

  10. #250
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    India
    Posts
    5,719
    Quote Originally Posted by mwk360 View Post
    leclerc nice job Peee 7
    His trademark position 7-8

  11. #251
    Join Date
    May 2009
    Location
    Kitchener, CANADA
    Posts
    6,799
    Quote Originally Posted by mwk360 View Post
    ferrari kings of FP3
    NOPE.....the hamster is right there too.....and prolly not pushing to the limits either.....i hope i'm wrong though
    ...the new SF71H looks amazing. Let's hope it's gonna be as FAST as it looks.


  12. #252
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    India
    Posts
    5,719
    Quote Originally Posted by FerrariF60 View Post
    NOPE.....the hamster is right there too.....and prolly not pushing to the limits either.....i hope i'm wrong though
    Yeah there’s some pace left in his lap...!!! The same goes to vet & kimi... I think there’s some chance for kimi & vettel.

  13. #253
    Join Date
    May 2009
    Location
    Kitchener, CANADA
    Posts
    6,799
    so did we use the NEW floor in FP3 and for QUALI??????

    or did we revert bsck to old stuff again
    ...the new SF71H looks amazing. Let's hope it's gonna be as FAST as it looks.


  14. #254
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Hungary
    Posts
    64
    It seems it was the new one, but I can be wrong... hope not :)

  15. #255
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    S.A
    Posts
    8,951
    Quote Originally Posted by FerrariF60 View Post
    so did we use the NEW floor in FP3 and for QUALI??????

    or did we revert bsck to old stuff again
    Old one according to ted
    hockenheim 2018 / China 2018 : Never forget how quick Ferrari can lose it all, be humble.
    Positivity doesn't win you championships, whining about people being negative makes you blind!
    lol ignore the bitter old cows ;-)

  16. #256
    Join Date
    May 2009
    Location
    Kitchener, CANADA
    Posts
    6,799
    Quote Originally Posted by ferenc_k View Post
    It seems it was the new one, but I can be wrong... hope not :)
    i don't know, i overheard Paul Diresta at the end of FP3 saying that ferrari have reverted back to old floor for practice 3....so that means we'll run the old and NOT THE NEW in quali.....as they did not have enough data in FP1 and FP2 due to it being wet.....so they're not sure prolly if it's better then tne old one



    i would have taken the risk and split it....put the new on one car and old on the other...... as we have nothing to lose at this point
    ...the new SF71H looks amazing. Let's hope it's gonna be as FAST as it looks.


  17. #257
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    S.A
    Posts
    8,951
    Timo Glock: Did you guys find the reason why the car lacks speed during rain?

    Vettel: "No!"

    Vettel about why it‘s so difficult to find the reason why the car isn‘t performing during rain

    "Due to the different kind of track conditions during rain, it‘s difficult to understand the measurements. It‘s like finding the needle in a haystack. That‘s why we don‘t know yet"
    hockenheim 2018 / China 2018 : Never forget how quick Ferrari can lose it all, be humble.
    Positivity doesn't win you championships, whining about people being negative makes you blind!
    lol ignore the bitter old cows ;-)

  18. #258
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    S.A
    Posts
    8,951
    Quote Originally Posted by FerrariF60 View Post
    i don't know, i overheard Paul Diresta at the end of FP3 saying that ferrari have reverted back to old floor for practice 3....so that means we'll run the old and NOT THE NEW in quali.....as they did not have enough data in FP1 and FP2 due to it being wet.....so they're not sure prolly if it's better then tne old one



    i would have taken the risk and split it....put the new on one car and old on the other...... as we have nothing to lose at this point
    yup, and i definitely think it was the old floor
    hockenheim 2018 / China 2018 : Never forget how quick Ferrari can lose it all, be humble.
    Positivity doesn't win you championships, whining about people being negative makes you blind!
    lol ignore the bitter old cows ;-)

  19. #259
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    S.A
    Posts
    8,951
    Quote Originally Posted by nani_s23 View Post
    Yeah there’s some pace left in his lap...!!! The same goes to vet & kimi... I think there’s some chance for kimi & vettel.
    kimi has a chance for pole and win here, lets see if he can get it
    hockenheim 2018 / China 2018 : Never forget how quick Ferrari can lose it all, be humble.
    Positivity doesn't win you championships, whining about people being negative makes you blind!
    lol ignore the bitter old cows ;-)

  20. #260
    Join Date
    May 2009
    Location
    Kitchener, CANADA
    Posts
    6,799
    Quote Originally Posted by mwk360 View Post
    kimi has a chance for pole and win here, lets see if he can get it
    i hope he gets pole and wins.....since Vet will be 3 places down anyway....

    so it would be nice if ferrai nails quali with a 1-2....so that way hamster will start P2,,,,,,,,i know, i know......wish full thinking.....
    ...the new SF71H looks amazing. Let's hope it's gonna be as FAST as it looks.


  21. #261
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    Helsinki
    Posts
    2,665

  22. #262
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Godric's Hollow
    Posts
    3,556

  23. #263
    Join Date
    Oct 2016
    Location
    Corpus Christi Tx
    Posts
    5,455
    Let's see if these Mercs were sandbagging.
    It's not how start but how you finish.

  24. #264
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Godric's Hollow
    Posts
    3,556
    Vettel fastest but 2 tenths down on Raikkonen in sector 1 (25.216 vs 25.430)

  25. #265
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Godric's Hollow
    Posts
    3,556
    Grosjean fastest in sector 1: 25.082

  26. #266
    Join Date
    Mar 2017
    Location
    UK
    Posts
    1,180
    Max out

  27. #267
    Join Date
    Oct 2016
    Location
    Corpus Christi Tx
    Posts
    5,455
    Max, broken right rear suspension.
    It's not how start but how you finish.

  28. #268
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Godric's Hollow
    Posts
    3,556
    Quote Originally Posted by Christopher View Post
    Max out
    And almost blamed the engine.

  29. #269
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Godric's Hollow
    Posts
    3,556
    Quote Originally Posted by jgonzalesm6 View Post
    Max, broken right rear suspension.
    Out of Vettel's way I hope.

  30. #270
    Join Date
    Oct 2016
    Location
    Corpus Christi Tx
    Posts
    5,455
    Gasly P7
    It's not how start but how you finish.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •